Wednesday, September 19, 2012

Bila Raisa Tidur

Bila Raisa tidur, mama ni kejenye menyusun dan sorting mainan dia.  Bila dia bangun dia sepahkan balik.  Mujur diusia sekarang kesabaran mama dia dan semakin menggunung.  Kalau dulu masa zaman abang Hadif, rumah kena teratur, kemas dan berkilat, tapi sekarang...huhuhuhu lupakanlah...selagi anak-anak kecil nampak gayanya kena lupakan minat nak mencantikkan dan menghias rumah.  Anak-anak perlukan mainan dalam proses pembesaran.  Jadi biar diorang enjoy zaman kanak-kanak diorang, sementara itu mama bersabar untuk enjoy menghias rumah.  

Ini yang Raisa punya, abang Hadif ada dua bekas kat atas.  Si bujang tu cermat orangnya, tak hairan kalau maina dia dari umur 3 tahun cantik aje lagi, jangankan anak dara ni, habis anak patung dia cabut kaki tangan dan kepala...

2 comments:

puteri zulaikha megat said...

duit beli mainan tu semua kalau dihitung hitungkan blk dah boleh beli tiket ke perth kan...hehe

Intanaziela said...

kak zue: hahahhaha tu pun pengorbanan mak pak jugak tu..hahahahha kena bersabar, simpan aje azam dan cita2 nak ke perth..hahahah

Hidup ini penuh dengan dugaan, Tak ikut?
Penakut. Kalau ikut? eeii..eii..sukanya dia!!