Thursday, December 11, 2014

Namdaemun Market

Dari hotel penginapan cuma perlu melintas jalan atau turun melalui subway untuk ke Namdaemun Market.  Jika mahu membeli cenderahati, rasanya harga di sini agak murah kalau nak dibandingkan di Doota.  Untuk saya tak tak berapa minat nak bershopping, apabila melalui Namdaemun Market ini hanya "window shopping" sahaja la jawabnya.  Sempat singah di E-Lendang untuk beli kerongsang buat cenderahati dan sedikit keychain dan fridge magnet untuk di bawa balik.

Raisa sempatlah cairkan hati babah dia dengan buat muka kering nak juga winter boots Frozen yang kalau di convertkan ke MYR RM120. hahhahaa.  Tahniahlah kakak sebab akan selalu menang dalam usaha mencairkan hati babah ye.




urusan tawar menawar di Namdaemun ni tak la rancak sangat sebab saya pun macam tak berminat nak membeli sebab tukaran duit malaysia teruk sangat...hahahahha





street food.  tapi kat sini kami tak cuba pun sebab tak rasa teringin.  Sempat makan churros di Myeongdong.

sweet aje tengok adik ni.  dia kalau berjalan tak banyak kerenah melainkan lapar. hahahah.  ada makan semua settle.




kedai ahjumma garang hahaha. muka ketat aje walaupn ramai orang dok beli barang kat kedai dia...

bukan main oppa ni berpossing dengan abang Hadif.  bila dia tanya saya minat siapa pelakon Korea, saya cakap la saya minat Rain (walhal sebab masa tu saya tengah layan My lovely Girl, jadi Rain sahaja yang sangat ingat kakakakk) dia cakap Rain tu gay...hahahah jahat tau oppa!








1 comment:

Nas Lie Yan T said...

Betul ke Rain tu gay???
Oh kasihan
Oh kasihan
Aduhhh kasihannnn...

Intan
Best aje baca story intan nih
Xbosan
Tapi kekadang intan terlebih gmbar dari bicara. Hehehe

Hidup ini penuh dengan dugaan, Tak ikut?
Penakut. Kalau ikut? eeii..eii..sukanya dia!!