Friday, December 28, 2007

Only God know why

Hari ni terkenangkan seorang sahabat baik ku yang terlantar sakit di utara tanahair. Ayu, my best buddy..yang selalu berkongsi cerita dari gembira sampailah yang ke sedihnya. Dah hampir 3 minggu ayu masuk wad. Bila aku call tak dapat cakap pun dgn Ayu, makan pun ayu kena pakai tiub. Masalah saraf. Semoga Ayu segera sembuh. Bila aku kenangkan dugaan yang Ayu kena tempuhi, air mata aku pasti bergenang. Only God know why. Bahagian masing2. Inilah dugaan Allah, lagi berat dugaan Allah, Lagi besar ganjaran pahala yang dijanjikan.
Sekiranya Ayu membaca blog aku ini, sila baca begini
"Ayu, semoga cepat sembuh, semoga terus tabah dan semoga terus berusahan untuk sembuh. Aku sentiasa mendoakan yang terbaik untuk kau...."
soksek: Kalau lah aku punya sayap!!

No comments:

Hidup ini penuh dengan dugaan, Tak ikut?
Penakut. Kalau ikut? eeii..eii..sukanya dia!!