Tuesday, February 26, 2008

Kerana pulut santan binasa..

Pernah tak dengar pasal kerana pulut santan binasa? Rata2 kita dah biasa dengarkan...tapi sejauh mana kita paham ertikata di atas? ntah. aku pun tak paham kot. tapinya memang ada manusia yang jenihnya nak ikut kepala dia je..nak ikut kata mulut dia je...yang penting hati dia puas, yang penting perasaan dia senang. Habis perasaan orang lain? diam aje la labu...
Aku boring giler. Pasalnya kena deal dgn situasi orang yang tak boleh berlebih kurang. Kalau dia buat tak pe. Kalau aku buat? ungkitnya berguni2. Paakal ler aku ni jenih simpan je dalam hati. Kalau aku pun jenih yg suka sikit2 sound..sikit2 bengang? suka ati ler. Aku malas nak pikir. asyik aku je kena pikir. Ingatkan makin lama makin paham erti tolenrasi. Rupa2 makin lama makin tak boleh nak kenal erti tolenrasi. Maleh pikir. Agak2 korang..ada ke orang nak tanya aku...apa benda yang aku tak puas ati? mestilah tak de..sebabnya..walau beribu2 lemon benda2 yang aku tak puas hati..aku telan..aku simpan..aku nuetralkan balik dalam hati aku ni..konon2 malas nak perbesar..malas nak cari salah orang..ye la..aku pun tak perfect...kira suma orang ada kekurangan..tapi kalau dah asyik2 aku je kena... hangin jugak la satu badan.. bila aku dia...bantai la pulak mengamuk. Agak2nya, dia je tau marah kot..aku ni tak reti nak marah kot...

soksek: I hate!!!

2 comments:

pB said...

Salam


Intan , bila nak date?

Shah Alam kecik jer ...

Intanaziela said...

pB..

next week Intan free...ok aje.. :)

Hidup ini penuh dengan dugaan, Tak ikut?
Penakut. Kalau ikut? eeii..eii..sukanya dia!!