Thursday, February 21, 2008

Rombongan che hadif ke MIAT

Bukan main sungguh anak ku itu, kecik2 dah gi rombongan ek. Mamanya yang lebih berdebar. Yelah, melepaskan satu2nya anak dibawah jagaan cikgu2 sekolah dia. Serba tak kena aku jadiknya. Makan pun tak lalu. Hish, mengarutkan? itu belum lagi hadif duduk asrama ke..kena fly pi oversea ke..maunya aku pun ikut sama nih!
kol 12.30 tghari aku dah call hubby, tanya dah pi jemput anak ke belum. Siap pesan suh tipon balik bila anak dah sampai. Rugi pulak rasanya tak kirim kamera kat teacher dia tadi...
nanti lah up load gambar kalau ada belas ehsan dari mommy2 yang kirim kamera kat teacher tadi..

5 comments:

viruspadu said...

ish

kalu saya... saya pun risau jugak

mmg x senang duduk kan

almaklumlah 1st time tuuuu

Intanaziela said...

viruspadu: ye la...kalut je..buat benda sumer tak menjadi..

nanonano said...

heheh..
ank baru sorg cmni la kan??
:D

eyh MIAT tu pe kak??

Intanaziela said...

Nanonano:MIAT tu maksudnya Malaysian Institute of Aviation Technology ...

emm ye la gamaknya..tu la segalanya...tu yang cuak je melepaskan dia pi rombongan tu..

pB said...

SALAM

akhirnya , kita kena 'let go' jugak kan ....

Hidup ini penuh dengan dugaan, Tak ikut?
Penakut. Kalau ikut? eeii..eii..sukanya dia!!