Tuesday, March 12, 2013

Selamat Hari Jadi yang Pertama Anakanda Ahmad Muhammad Kauthar

Rasanya baru aje melalui saat-saat getir mengandung dan melahirkan Ahmad Muhammad Kauthar.  Hari ini genap setahun usia anak bongsu saya.  Bongsu sungguh-sungguh.  Ish..sedih pula sebab cuma 3 aje cahayamata.  Semalam cakap dengan hubby...ish..menyesal la bongsukan si Kauthar ni.  hahhahaha.  Saya rindu bau baby..saya rindu nak mengandung.  Memang la naluri seorang wanita ye. Hubby memang tak mau saya mengandung lagi.  Katanya kesian tengok isterinya yang kalau mengandung teruk sangat.  Lagi pun atas faktor keselamatan, Doktor pun setuju yang saya tak boleh mengandung lagi.  Masa keluarkan Kauthar dari perut, doktor siap cakap rahim saya dah nipis.  Bersyukurlah kerana Allah beri 3 orang cahaya mata buat saya dan suami.  Jangan lepas ni Abang Shamsul buat dialog macam Abang Jamil dalam cerita Madu 3 dah lah ye.. "butang baju melayu aku mana pahhhh" hahahahhaa.

Selamat Hari Lahir Adik Ahmad sayang,
Semoga yang baik-baik sahaja yang mengiringi hidup mu anak ku,
Semoga Sifat dan sahsiah mu sejajar dengan makna nama mu, nikmat yang banyak...
Semoga terus menyenangkan perasaan mama..seperti sekarang. 
I love u Adik... Semoga membesar menjadi anak yang soleh, yang baik budi pekerti, dan diberi kesihatan yang baik...

 Senyum simpul pagi ni ...siap pakai baju baru tu..hiks

alhamdulillah, dah berjalan dengan jayanya diusia 11 bulan..sekarang ni tengah mabuk stereng kata babah..hahahah

dapat kepandaian baru sempena hari jadi...pandai nak ikut mama pi opis...adik...adik..

dan...bersabarlah ye adik dengan kakak baby mu itu....


5 comments:

zulaikha megat said...

selamat hari lahir sayang..cik zu doakan semoga membesar menjadi anak yang soleh dan menyenangkan hati keluarga..

ronna said...

selamat hari jadi kauthar.. semoga menjadi anak yang soleh... ameen

PM said...

Happy birthday baby K. moga membesar jadi anak yng soleh

maia-zach said...

happy birthday kauthar..Intan..kita pun teringin nk ada bb lg..tp..dua orang tu pun dah cukup buat hidup haru biru..hehe..tp insyallah Iqa dan hafiy akan dpt adik hehe..takkan nak dua orng je kan...tungguuuu..

maya.

sukiman said...

comelnya...semoga jadi insan yang mulia

Hidup ini penuh dengan dugaan, Tak ikut?
Penakut. Kalau ikut? eeii..eii..sukanya dia!!