Tuesday, June 4, 2013

Chairman's Farewell

 Tajuk je Majlis Perpisahan Pengerusi, tapi gambar chairman tak bubuh pun.  Kalau ada Majlis begini..tentu ada majlis makan-makan. hahahha.  Acara menambahkan lagi lemak-lemak tepu yang memang selama ni dah tepu.  Apa pun, Concorde Hotel Shah Alam memang boleh dipuji bab katering ni. 

Layan..banyak sangat...saya makan tak sampai suku pun dari menu yang ada.  Mungkin cuaca yang panas membuatkan selera berkurangan, tapi ABC campur Aiskrim memang saya hentam. hahaha adoilah.

Tengoklah betapa lebarnya saya kalau nak dibandingkan dengan kak shilla tu.  Ni nak salahkan lens kamera photographer, hahahah tak kira...lens juga yang salah..

Antara banyak-banyak, lasagna juga yang menjadi pujaan hati.  Dasar tekak Italy kah kah kah..

2 comments:

zulaikha megat said...

lapar nya bila kak zu tgk makanan2 tu semua....

alialisa said...

kek aku mana kak?

Hidup ini penuh dengan dugaan, Tak ikut?
Penakut. Kalau ikut? eeii..eii..sukanya dia!!