Thursday, January 30, 2014

Januari...Bulan Cinta

Banyaknya cerita yang tak sempat dikongsi dek kerana kekangan masa.  Sibuk mengalahkan PM.  hahahha.  Bulan Januari merupakan bulan cinta.  Bulan yang penuh sambutan.  Sambutan Hari Lahir Abang Hadif, Sambutan Hari Lahir saya sendiri dan sambutan ulangtahun perkahwinan kami yang ke 11.  Sekejap sahaja masa berlalu.  Sudah 11 tahun usia perkahwinan kami.  Kalau ikut umur 11 tahun sebenarnya masih mentah dan masih baru, banyak lagi cabaran dan kehidupan yang bakal ditempuhi dan harus disusuri.  Alhamdulillah, 11 tahun yang membahagiakan.  Ada pasang surutnya, tetapi banyak yang bahagia dari yang tak bahagia rasanya..hahahaha.

Untuk Hubby,

Selamat Ulang tahun perkahwinan.  Terima kasih di atas kasih sayang.  Terima kasih kerana masih menyayangi isteri mu ini walaupun badan dah berubah kuasa dua...hahahaha.  Apa pun..saya sayang awak kerana Allah.


You are my best mate
For your presence in my life, I thank fate
I couldn’t have done anything without you by my side
You are the reason my face bears a smile so wide
As we celebrate one more year of being cute and cozy
I wish you, my dear husband a happy anniversary
Kebetulan masa anniversary dapat jemputan kenduri kawin... so kami pun sambutlah anniversary di Kuala Terengganu.  Terima Kasih pada GBS yang belanja makan di gerai Pak Nong, siap ada pakej sarapan, makan pizza...hish... terharu rasanya.  Ukhwah yang terjalin memang membahagiakan.  Semoga ikatan kekeluargaan kita sampai bila-bila ye... bak kata seorang teman saya "persaudaraan tak pernah mati"... seronok sangat rasanya macam ada keluarga lain bila sampai Terengganu.
Ini juga merupakan reunion sebelum Nani berlepas ke UK. (huaaaa) tapi rasanya sebelum tiba masa tu nak ajak makan-makan pulak kat Berjaya Park, ok tak GBS??
kami sekeluarga dengan pengantin yang share tarikh anniversary hihihi
GBS

gambar favorite saya..hahahaha

 Gambar Ihsan dari Pencerita Maya :)

3 comments:

PM said...

wah wah wah.. tajuknya bukan main lagi ye sis :)

Makcik Anak 3 said...

heheee...bulan lepas..buan cinta cinta yer..heeee

Ibu Double Q said...

kakak... jgn biar bersawang blognya... jgn biar sendu blognya..
teruskan bakat menulis...
still skodeng blog akk dri kejauhan.. huhu..

Hidup ini penuh dengan dugaan, Tak ikut?
Penakut. Kalau ikut? eeii..eii..sukanya dia!!