Wednesday, April 23, 2008

Thanks to Hubby



I'm so happy. Hubby bought me a new gadget. Best giler. Dah umo gini baru dapat pegang DSLR camera. Maunya tak sengih. Sampai hubby cakap "malam ni ada yang tido dgn camera" huhuhu. Masih banyakkkkk yang nak dipelajari. Nak kena masuk kelas ni, walaupun next semester ada masuk silibus pasal photography nih. Sementara tu, tahan je la telinga dengar komen hubby pasal gambar yang aku amik. Saya budak baru belajar, tuan guru...masterji..namaste..heheheheh

So, lepas ni..aku focus pada photography, dan hubby..surely dgn video editor dia. Manalah tau lepas ni boleh carik makan dgn bidang ni pulak..lalalalala. Buat masa ni, model tetap aku, dah tentu la hadif..nanti nak letak gambar hadif yang aku amik semalam. Tak sempat nak upload lagi. Hubby cakaplah gini "ha..sumer dah dapat apa yang diidamkan..mama dah dapat camera SLR, babah dah dapat LCD TV..." Pas tu aku cakap la "Hadif?" si hadif boleh jawab gini "Dah dapat donut dah..." kihkihkih.. ye la..before tu dia dah pau aku donut sebijik...suka benor dia makan donut... Hadif dah dapat baju, seluar..siap tali pinggang lagi tu. Untuk Gathering kat Lake Garden nanti..(oh no! I can see now a big "dent" in my wallet!)


So, ada lebih kurang sebulan lagi nak mahirkan diri dgn my newbie ni, sebelum gathering fotopages this coming May. Boleh la Hadif melaram dgn baju baru beli semalam. Beriya wey mak dia nih..kekekeke.

To viruspadu: Saya nampak anda hari Ahad yang lalu, masa balik amik Parents In-Law balik dari umrah. Siap amik gambar kete awak tu pakai tipon tau...nanti saya upload sebagai bukti..hiks.

soksek: Bersyukur...dan bersyukur... kita akan lebih bahagia jika tidak meminta2...

7 comments:

Abe YZ said...
This comment has been removed by the author.
mc ta said...

waaaa....kita pun nak camera baru gak..Bila lah kita nyer hubby nak belikan satu gak..huhuhu..
mmm..silap hb ..kena beli sendiri daaa he..he..:)

pB said...

salam


ada bengkel kemahiran asas fotografi .

akan diadakan pada 10 mei ni bertempat di PutraJaya

berminat ?

jom ler kita join ...

pB said...

masuk fotopages nie


adhadi.fotopages.com


atau

http://adhadimohd.com/training/

aNIe said...

Intanaziela...bestnya dpt camera SLR...suka akak kalau guna camera tu...gambarnya terang..sebijik2 orang kata...kalau betul fokusnya...segala yang halus pun dpt dilihat...

Intanaziela said...

kak lady...memang intan happy sangat bila hubby sudi belikan kamera ni... tapi masih canggung lagi..masih banyak nak kena belajar...

viruspadu said...

huhuhuhuh

siap amik bukti hahaaha

cepat2 upload nak tgk ni :p

Hidup ini penuh dengan dugaan, Tak ikut?
Penakut. Kalau ikut? eeii..eii..sukanya dia!!