Monday, December 6, 2010

By Invititation

Assalamualaikum

Walaupun blog saya bukanlah blog famous dan ramai pengunjung, tetapi atas sebab-sebab tertentu, mulai saat ini, saya lebih selektif dalam memilih orang untuk membaca blog saya ini. Kepada sesiapa yang rasa ingin terus membaca, sila emailkan alamat email ke intanaziela@yahoo.com atau tinggalkan diruangan komen. Rasanya dengan memilih mereka-mereka yang boleh dipercayai, lebih mudah ntuk saya menulis dan mencoret dari hati ke hati. Kepada yang tak dapat saya undang untuk membaca, harap maaf...rasanya ini merupakan langkah terbaik.

Bila bercakap soal kepercayaan, rasanya kita sendiri boleh nilai sama ada diri kita boleh dipercayai atau tidak.


Salam,
Intan.

**** UP DATE

saya dapat email dan sms bertalu2 tanya sejak bila private blog..sori la kalau cepat sangat..hahhaha. Ok..ok saya tunggu sampai esok lah, selepas hari esok blog ini hanya dibuka dengan jemputan,,,, :)

2 comments:

cik puan akish said...

emmm...alo nape...adekah sebab si anon tuh??apepon...me ttp mau bace..=)

sukeakulah@yahoo.com

shuweet said...

thanks kak intan

Hidup ini penuh dengan dugaan, Tak ikut?
Penakut. Kalau ikut? eeii..eii..sukanya dia!!