Wednesday, December 22, 2010

Sudah 30 hari

Alhamdulillah, anak dara sudah berusia 30 hari, hari ini. Sudah pandai tersenyum, sudah pandai mengamuk, tapi rutin utama dia masih lagi suka tidur...hahahah. Esok hubby balik, tak sabar nak tengok muka Babah. Bila dengar pasal pelantar minyak meletup hari tu, hati ni tak berhenti berdebar. Walhal bak kata hubby, kalau nak mati, kat mana-mana boleh mati, tapi sebagai isteri, hati tu sentiasa cuak, tidur malam pun payah nak lena.

ni ada gambar Raisa Khadija...



Dan..Abang kesayangan Raisa...

2 comments:

rosmona said...

copy paste abg hadif la...

raisa versi gugurl jer...

Intanaziela said...

rosmona: hahahah memang dahh...semua cakap dah ikut muka abg hadif dia...tak kisahlah..janji sihat..hahahah

Hidup ini penuh dengan dugaan, Tak ikut?
Penakut. Kalau ikut? eeii..eii..sukanya dia!!