Saturday, January 1, 2011

Abang Hadif & Orientasi...Raisa & Mid Valley


Insyaallah buka sessi persekolahan. Hadif akan masuk darjah 1 di Sekolah Kebangsaan Bukit Rimau. 30hb Disember ada hari orientasi di SKBR. Bangun pagi ok, pakai baju siap segala ok. Sekali dapat sms dari babah bgtau Hadif menangis masa babah nak tinggalkan dia dalam kelas. Babah kena dengar taklimat di Dewan Sekolah. Hahahaha haru...maklumlah, dah lama cuti dan duduk berkepit dengan mama dan babah di rumah, mula la liat nak pi skul balik. Alhamdulillah lepas tu babah bagitau Hadif dah ok, dah jumpa geng2 Q-dees dia, dah boleh berlari dalam kelas. Abang...abang.



Hari ni kami sekeluarga keluar nak cari beg sekolah abang. hahaha masa orientasi tu Hadif bawa beg lama aje, nasib lah cik abang tu tak kisah. Sampai ke Mid Valley Raisa. Bila berjalan anak dara tu well behave sungguh. Tidur aje. Sampai je kat rumah dia buatlah perangai manja nak berkepit aje dengan mama....hahhaha...adik...adik...


time nak ambil gambar hadif suh ambik gambar sendiri...hahahhah tak nampak Raisa..keh keh keh

Adik tidur aje sampai kami habis makan...

Mama? tengah berbunga-bunga sebab bila jumpa orang, orang dok tegur dah kurus. Sikitlah..hahahahha. Harap2 boleh turun lagi sikit. Especially tang perut tu, tapi susah sikit la bila bersalin operation ni. Hari ni Babah Hadif bawak pi makan kat Sari Ratu, Restoran Masakan Padang di Kelana Jaya. Aduh..gone my diet...kuikuikui...

2 comments:

sya said...

wah Hadif kan main peluk mama ngan adik.. Intan Selamat Tahun Baru..

rosmona said...

kak... congrats...
dh kecut byk...
teruskan usaha anda hingga berjaya..

chaiyyok..

raisa, good girl...
kasik lagi kuat nyusu..
boleh tembun cam anty...
;)

Hidup ini penuh dengan dugaan, Tak ikut?
Penakut. Kalau ikut? eeii..eii..sukanya dia!!