Friday, January 14, 2011

Selamat Hari Lahir buat diri sendiri


Hahahaha, apa punya tajuk daa...

Alhamdulillah, Hari ini genap 32 tahun usia saya dipinjamkan Allah. Moga-moga sempat menemui usia 33 tahun pada tahun depan. Amin. Rasanya lengkap sudah hidup saya di usia 32 ini, Ada suami tercinta tempat menumpang kasih, anak-anak yang comel (keh keh keh..perasan sungguh mak si Hadif dan Raisa ni..) Ada kehidupan yang agak selesa walaupun tak kaya raya, dan paling penting... hidup dikelilingi oleh insan-insan yang menyayangi saya, peduli la kalau ada orang yg tak suka saya kan..yang penting masih ramai yang mengingati dan menghargai saya. Seronok hari ini membalas ucapan terima kasih di laman Facebook...hahahha ambik..127 ucapan atau lebih....keh keh keh...


Saya suka sangat dengar lagu Adira, AF tu bila teringatkan hubby yg ada kat offshore tu. Rasa dekat dengan hati lirik lagu tu. Terima Kasih hubby, kerana setiap bait lagu itu, semuanya kena dengan awak. Menyentuh hati dan jiwa saya sangat-sangat. Semoga Allah beri kita kesempatan menyulam kasih sampai akhir hayat. Saat2 menginjak usia dewasa ini (hahahhaha baru nak mengaku usia dewasa...sebab selalu rasa macam remaja aje...dah anak dua ni baru rasa sedikit berusia kakakakaka) Rasa syahdu bila hubby ucapkan kata-kata doa dan semangat buat saya... tapi dia gelakkan saya bila sebut 32 tahun tu...eceh..baru 32...ok apa, dalam usia gini dah ada suami yang handsome, ada anak-anak yang come, ada kerjaya, ada keluarga yang menyayangi saya..dan ada kawan-kawan yang menghargai saya...saya sangat bersyukur.




"happy birthday mama..."

Tak sabar nak tunggu hubby balik, bukan saya kisahkan nak sambut atau nak hadiah..tapi sumpah..saya rindu suami saya itu..hahahha.

ini cerita hadif

Hadif: Mama, kenapa ramai orang hantar sms kat mama?
Mama: sebab hari ni birthday mama..
Hadif: ooo...happy birthday mama..
Mama: tq hadif..hadif nak kasi mama hadiah apa nih?
Hadif: cincin la..ataupun gelang...tapi tunggu babah balik la..
Mama: hahahhaha tolong la Hadif..mama tak minat okeh cincin mahupun gelang
Hadif: ataupun kita ajak babah belikan mama robot
hahahhaa agak-agaknya robot tu untuk mama atau untuk Hadif ye? Hadif...Hadif...

Bulan Januari ni pada saya bulan cinta...Januari saya dan hubby diijabkabulkan..bulan Januari cinta hati kami Hadif dilahirkan..dan juga hari lahir saya la..kira sambutan berganda...hihihi..

6 comments:

nanonano said...

hppy bday kak..
semoga pjg umur dimurahkan lg rezeki amin :)

Intanaziela said...

nanonano: tima kasih dik..amin...amin..

iman said...

Hppy bday mama. Semoga semakin bahagia dan semoga kebahagiaan yang dikecapi tidak akan melibatkan @ menyebabkan bertambahnya kenaikan berat badan mama ye. Apapun nampak sangat bahagianye muka mama sekeluarga sejak ada raisa khadijani.

Intanaziela said...

alia: terima kasih mak...semoga kita sama2 gembira dan hidup bahagia..amin atas segala doa ye..

@hasney^-^ said...

Happy Belated Birthday ( wish in blog)..hi3.....Semoga hidup Intan Sekeluarga akan lebih di berkati dan dimurahkan rezeki hingga ke anak cucu cicit dan hingga hujung nyawa. Amin

NasLie said...

intan - syok nyer mama hadif & raisa dapat robot .. hehehehe
nak tumpang main sama2
-yanti-

Hidup ini penuh dengan dugaan, Tak ikut?
Penakut. Kalau ikut? eeii..eii..sukanya dia!!