Wednesday, April 20, 2011

Mari kita update blog yang dah bersawang

Lama tak update blog. Minggu lepas diserang keracunan makanan, masyaallah, melepek jadinya dek muntah tak berhenti-henti. Masa kejadian tinggal 3 beranak sahaja, Babahnya masih di offshore, huhuhu. Minggu ni baru nak bertenaga semula. Maklum sahaja apabila tak masuk ofis, kerjanya mula la bertingkat-tingkat.

Anak-anak? Hadif demam balik dari Qiamullail. Kesian sungguh bujang saya tu. Sebenarnya berat hati saya nak melepaskan Hadif tidur di sekolah, siap nangis2 dan siap kena tarbiah dengan hubby. Hahahaha. Mau taknya, kalau berpisah dan berjauhan dengan hubby saya dah biasa, tapi Hadif tu bodygourd saya dulu kini dan selamanya. Keesokkan pagi, bila jemput Hadif dari KAFA, abang Hadif Raisa sudah demam. Terus ke klinik jumpa doktor dan terus diberi cuti rehat oleh mama dan babah.

Abang Hadif yang demam...tapi maintain comel di mata mama dia..hahahah

Raisa? alhamdulillah sudah 5 bulan usia adik. Dah banyak sungguh akal dia. Yang terbaru tak mahu baring, tidur dan macam-macam lagi. Yang dia mahu orang dukung dia bawa berjalan-jalan. Jenuhlah opah kena dera... Raisa...Raisa... kalau ada mama dia behave sangat...hahahaha.

Raisa yang semakin banyak akalnya... buat mama cair sentiasa..hahahah

Sekejap sahaja sudah sampai ke Bulan April. Bulan ini merupakan birthday hubby. Tak sempat nak tulis entry untuk hari lahir hubby, tapi dah wish awal seawal-awalnya. Tak kisahlah tak ada entry khas, janji hubby saya sentiasa mendapat tempat yang istimewa dihati saya dan anak-anak. Semoga panjang umur, diberi kesihatan yang baik, dimurahkan rezeki dan sentiasa dibawah rahmat ilahi. Jangan lupa siapkan E-filing. hahahaha. Eksyen di situ sebab saya dah dapat pun rebate dari LHDN. Lepas la nak buat shopping2 untuk percutian hujung bulan :)

Happy Birthday Baby.... I love u loads... hahahahhaha Baby katanya?


2 comments:

zulaikha megat said...

dah ruper babah nyer pulak muka si Raisa ni...xper anak pompuan ikut muka ayah sejuk...tang mana yg sejuk nyer ntah ler..tpi tu yg selalu disebut org tua2...

Intanaziela said...

kak zu: hahhaa mana tumpahnya kuah tomyam kalau tak ke nasi kak...anak babah..rupa babah la..mama ni tukang bawak aje...mudah2an sejuklah mcm yang orang tua2 sebut tu..heheee

Hidup ini penuh dengan dugaan, Tak ikut?
Penakut. Kalau ikut? eeii..eii..sukanya dia!!