Tuesday, April 5, 2011

Nota Rindu Buat Ayu

Hari ni badan sakit-sakit dan badan dah mula panas...demam rupanya saya. Apabila rasa sakit,saya akan selalu motivasikan dengan kata2 begini "Ayu tu lagi teruk sakitnya, apalah sangat dgn demam yang aku kena ini " Oh Ayu...selamat Hari Lahir yang ke 32 untuk sahabat ku..semoga Allah perkenankan doa kita semua untuk Ayu kembali sihat dan boleh menjalankan tugas sebagai isteri dan ibu. Rindunya nak bertemu Ayu, sampai semalam terbawa dalam mimpi. Walaupun mungkin tak dapat selalu bersembang bagai, tetapi jauh di sudut hati saya sentiasa mendoakan sahabat baik saya ini kembali sihat, rindunya nak keluar bersama...melayan kerenah anak-anak.

Ayu yang saya kenali di UiTM Perlis memang understanding. Dari awal perkenalan kami memang dah serasi. Rasa rindu nak pakai baju sama, sandal sama..hahahahha. Ayu, kalau kau baca entry ni, aku nak kau tahu, biarpun jauh beribu batu, doa dan harapan aku agar kau sentiasa tabah dan berjuang untuk sembuh sentiasa mengiringi hidup kau. Sebagai kawan, aku amat yakin, Allah akan beri semula apa yang dia tarik sementara dari hidup ko, bertabahlah dan sentiasa positif.


saya dan ayu..masyaallah time tu badan mcm di pam2..hahahaha

Ingat tak lagi lagu kat bawah ni Ayu? ni lagu favourite hang kan? celik aje mata dengar lagu ni...nostalgia..muahahahhaha.


Seindah tiada lagi kau ku ingatkan
Sayang kau hilang
Menanti biar sampai akhir hayat ku di dunia ini
Kau tahu bertapa ku sayang padamu
Hanya bidadari sebagai ganti
Hanya takdir menentukan ia
Oh belaian jiwa
Oh angin, sampaikan lagu ku padanya
yang sedih pilu
Terimalah lagu ku jadi teman hidup mu
Untuk selamanya
Kau tahu bertapa ku sayang padamu
Hanya bidadari sebagai ganti
Hanya takdir
Menentukan ia
Oh belaian jiwa

Selamat Hari Lahir Sahabat ku Nurahayu Iswati..semoga rahmat Allah sentiasa mengiringi hidup mu, hidup bahagia di samping suami yang penyayang; Najib dan anakanda yang bijak Afif Imran.... Salam sayang dari kami di Shah Alam...huaaaaaaaaa I miss u my friend...bergenang air mata aku time taip entry ni....

2 comments:

Effyliani's Life said...

Happy birthday kak ayu. semoga kak ayu sihat semula. semoga kak ayu sekeluarga dirahmati olehNya selalu.

NB KARA said...

Intan sedihkan mengenang nasib kawan yang diduga. Moga-moga Ayu tabah dan disembuhkan oleh ALLAH. AMIN..

Hidup ini penuh dengan dugaan, Tak ikut?
Penakut. Kalau ikut? eeii..eii..sukanya dia!!