Monday, September 8, 2008

Ni ada gambar masa balik kampung, hadif solat..cool, kan?

Sebelum balik kg. Jumaat hari tu, sempat pi SOGO. Aduh manusia...ramai sungguh. Kesian hubby kena usung laptop sebab aku nak buat assignment kat kampung, tak kan nak tinggal laptop dalam kete pulak, dah la parking kat Semua House tuh. Kat SOGO parking penuh.


Hasil rampasan..

SOGO kalau sales memang murah, kan. Baju2 budak aku tengok memang berbaloi kalau dibeli. Tapi melihat orang yang beratur panjang mengalahkan gerabak keretapi, melemahkan semangat betul. Tapi hubby suh jugak cari baju anak dia, dah alang2 ada kat SOGO kan, ..dan aku sempat la sambar 4 helai seluar Hadif, T-shirt 3 helai. Tak beli banyak sebab memang dah beli bulan 6 hari tu.. pas tu beli barang umah sikit2. Alhamdulillah, dapat la cari baju utk Abah, Abah mertua, baju untuk hubby dan baju hadif.. tapi ralat sebab tak sempat nak belek2 handbag dan kasut utk diri sendiri. Dah banyak2 tu jadi pening pulak..hahahahah.. so, ni tinggal nak cari kasut anak teruna tu saje.. kalau jumpa yang berkenan, cari kasut mama dia sekali..babah? jenuhlah nak pujuk babah suh beli kasut dia...nak tak babah? :)

9 comments:

sya said...

Bukan takat jalan aje jem.. dlm shopping complex pun jem ek?

Intanaziela said...

kak sya: memang kak sya, nak termuntah dok dalam kumpulan manusia yang ramai tu..

rosmona said...

alahai anak..sejok perot tgk pic hadif tuh..

Sue@MamaMaryam said...

hadif ni..bijak tol la.. umo br bape tu... al-hamdulillah...

hihi dlm ramai2 tu leh lg merembat tu..power tol arr..klu sy ni dah lembik.. huhuhu... sebab tu en abu x mo bw bini dia p sogo ...ada plak yg pengsan... dah penah jd sekali..siap muntah bagai ..tu br pegi the store plaza alam sentral... hahahaha.. sejak tu sy x shopping bulan posa... sy beli awal2 lg.. serik dah... nasib x abeh bj org ..iskh..

Intanaziela said...

rosmona: heheheh tu la...bila mama dgn babah dia sibuk solat, dia pun bising mintak sejadah, nak solat jugak..

sue@mamamaryam: hadif dah 4 tahun...mintak2 kekal sampai ke besarlah kerajinan bersolat nih..hehhee

intan kalau ikutkan pun tenaga tak kuat..tapi keinginan tu kuat...semangat aje la..hehehe baju hadif dah beli pun, tapi bila dah kebetulan kat situ, hubby soh beli lagi...seronok jadi anak kan? kekekekke

mc ta said...

ayoyo..
tgk blog org2 nih..ramainya yg pi sale sogo nih..malang sekali drebar kita tak der..kalau tak boleh menyesakkan lagih sogo yg mmg dah sesak tuh. Ada org ambik gambar siap org tunggu sogo bukak lagih.Ish..rugi tak gi

farah amoi said...

jeles nye
dah shopping baju anak²

kami ni ari tu dah g skali...tp tgkkan darwisY asyik nak main je
terus kansel

baik nye babah hadiF...kalau ayah HD...tgk org ramai...dia x akan tunggu...mesti ajak balik nye

aNIe said...

Intan...akak ni kalau orang ramai sgt...malas nak pergi...boleh pitam dibuatnya...pastu tak tau nak cari apa dah nanti...

Akak membeli belah dia Shah Alam aje...mencari ala kadar untuk anak2...

PuteriSatu said...

akak pi ri tu..cukupla sekali..pehni ampun tak mo pi dah....hiks...

Hidup ini penuh dengan dugaan, Tak ikut?
Penakut. Kalau ikut? eeii..eii..sukanya dia!!