Friday, February 25, 2011

Makan..Makan..Makan...2

Hari Ahad 20 Feb saya bawa famili makan2 di Bagan Lalang. Not bad, makan ramai-ramai tak sampai RM300. Layan gambar aje la sebab saya agak sibuk untuk hari ini. Mood menulis pun tak datang-datang..huhuhu

jauh jelakkkk kalau ikut Morib tau..baik ikut Sepang..


perut lapar, kejap je clear..hahahah



keluarga kecil kami... Hadif buat muka sebab baru lepas kena marah dengan mama..hahahah kuat merajuk anak teruna saya nih.


Saya dan sebahagiaan dari keluarga...nanti nak ajak pi berkelah pulak la..macam best aje main air kat pantai tu..Hadif pun suka...


My forever love..hiks... lama dah tak bergambar berdua, teringat zaman2 bergambar diteluk balik...hahahahha

Kesayangan saya...Abang Hadif yang manja sangat



Buah Hati pengarang jantung mama...Raisa Khadija aka IchaIja yang susah sgt nak senyum...

No comments:

Hidup ini penuh dengan dugaan, Tak ikut?
Penakut. Kalau ikut? eeii..eii..sukanya dia!!