Tuesday, July 5, 2011

Sekitar sambutan hari Bapa yang lalu

Seharian tak jadi kerja hari ini. Mana tidaknya, saya makan ubat selsema pukul 12 malam semalam, tetapi kesannya sehingga sekarang saya mengantuk yang amat. Sungguh, sampai kak shilla tegur mata saya terbuka, tapi sebenarnya saya tidur. hahahaha.

Jumpa gambar masa kami celebrate hari bapa di rumah opah tempohari. Seronok dapat berkumpul dan bersembang adik-beradik. Selain dari makan...makan...dan makan lagi. Tengok badanlah kan..hahaha

so kita layan gambar-gambar yang ada


Red Valvet cake, yum..yum...yum..

sate Restoran Barakah yang mengikut kata emak saya enak sekali, saya rasa biasa je, rasa sate jugak...hihihi. Errr...sayang..ni sate ye...jamu mata, esok balik kita makan sate..hihihih


Para Bapa yang diraikan..

Bukan main meleret senyum anak dara

Qistina Qaleesya layan sedu...tengok tu, maklang letak cebisan surat khabar kat kepala, mak lang diorang ni nampak je moden tapi tradisional orangnya..keh keh keh

Wajah riang sang suami yang sedang diraikan...Raisa dok tengok je sudu yang babah pegang, boring la tu sebab babah makan sorang-sorang..


Makanya, kenyang la kami seisi keluarga malam itu.

3 comments:

Ibu Darwisy said...

erkk..pakei suratkabar..bio betul kak intan..hehehhe

Intanaziela said...

siti: iye siti...maklang diorang buat gitu utk ilangkan sedu..hahahahah mistik sungguh kan? hahahah

sharifah shereen said...

hmm....mak kak shereen amik tisu skit letak air tampal kat dahi....anak2 buah yang lain cepat2 amik tisu tempek kat baby botak depa..pastu tisu dah kering asyik jatuh je....last sekali amik salotap lekat kat tisu..hehe...

shereen@unimap.edu.my

Hidup ini penuh dengan dugaan, Tak ikut?
Penakut. Kalau ikut? eeii..eii..sukanya dia!!