Friday, March 11, 2011

Mari menyusukan anak secara ekslusif

Baca Di SINI


Hasil pam susu saya..masa ni produktiviti memang tangah baik, sekarang ni masih lagi menyusukan Raisa, tetapi masa saya pergi kerja mak saya kata macam tak cukup susu, tetapi bila saya baca artikel kosmo yang hubby forwardkan pada saya, baru saya tahu yang susu saya masih mencukupi untuk Raisa. Makin bersemangat rasanya nak terus menyusukan Raisa sepenuh masa. Terima Kasih pada hubby yang sentiasa menggalakkan saya untuk menyusukan Raisa sepenuh masa, waktu Hadif dulu, sampai umur dia 3 bulan dia dah tak mahu menyusu badan, dan alhamdulillah Raisa masih setia dengan susu mama... :)

Saya tak malu menyusukan Raisa kalau dikhalayak ramai kerana saya akan gunakan "nursing cover" macam gambar kat bawah...see...tak nampak pun Raisa. hahahah.
Semoga Allah beri kekuatan untuk saya terus istiqamah menyusukan Raisa sampai umur dia 2 tahun...amin.

1 comment:

Su Hana said...

go to go intan :) insha-Allah niat yg baik akan diperkenankan oleh-Nya

Hidup ini penuh dengan dugaan, Tak ikut?
Penakut. Kalau ikut? eeii..eii..sukanya dia!!