Wednesday, November 28, 2007

I'm Not Feeling Well!

Well, gara2 mengemas kat opis semalam, aku kena alahan..bayangkan dari kol 3 pagi aku terbersin2, seksa jiwa raga!! kesannya, aku jadi tak ceria, layu dan tak bermaya..tapi masih lagi boleh tersenyum. p/s: berdebar nak mengadap boss ni, appraisal time. Wish me luck. Mana taknya, sejak 3 tahun aku kat HR dept. ni, baru ni la first time kena appraisal. Pelikkan. Cam ne Ex-boss aku evaluate aku hah? melalui kerja aku kah..melalui penampilan aku kah? musykil..musykil. Manambahkan kemusykilan aku bila every year dapat rating everage. tang mana la dia nilai aku nih...tapi tak pe la...barang yang lepas jangan di kenang!
soksek: Jadilah seperti ubi, diam2 berisi, ikutlah resam padi, makin berisi makin menunduk,..yang tak tahannya isi2 kat badan aku ni cam ne? huaaaggggh

No comments:

Hidup ini penuh dengan dugaan, Tak ikut?
Penakut. Kalau ikut? eeii..eii..sukanya dia!!