Tuesday, November 27, 2007

Tired!

Boss aku cuti. Tapinya aku ni lagi penat dari hari yang boss ada. Boleh gitu? mana taknya..kena cari appraisal form yang lama2 untuk staff department lain. Letih sey. Yang diorang ni pun satu, dah tau personal info, sebelum submit buat la copy untuk diri sendiri, ni bila boss nak baru nak kelam kabut mencari, yang penat saper? akaaaakkkk jugak.
Semenjak dua menjak ni aku dilanda penyakit malas nak bercakap. oh ye? hanya mereka yang dekat dgn aku je boleh perasan sindrom yang kena kat aku ni. Rasa macam tak berbaloi bercakap tapi akhirnya hati aku yang sakit. Kalau kat opis ni, kalau diorang bersembang, aku dok aje la kat tempat aku, malas nak join. Malas..malas..malas... yang aku rajin, layan hadif borak..lagi best.
soksek: Blues untuk aku...blues untuk aku...

No comments:

Hidup ini penuh dengan dugaan, Tak ikut?
Penakut. Kalau ikut? eeii..eii..sukanya dia!!