Wednesday, June 11, 2008

Aci ek gitu?

Pagi ni pi keje hubby hantar naik motor, sebelum tu singgah hantar hadif kat Genius Aulad. Good mood aje mamat kecit tu. Semalam dia bantai meraung time babah dia hantar. Aku drive sendiri semalam. Sudahnya, Babah dia angkut je dia balik umah. Time aku call, sempat la warning dia, kata kalau tak mo pi skul kena tido dalam bilik air. Semalam jugak dia kena denda. No watching cartoon. The whole day okeh. Monyok je muka dia. Balik keje kenalah dia tazkirah dgn mama dia. tunduk dia je. Baik je ropenye... Tak gaya pun orang yang mengamuk2 tadi! Dia kalau dengan mama memang tak berani. Mama dia garang okeh. Dengan babah dia, bukan main naik lemak je...mana taknya..apa dia nak babah dia ikut aje....

Hari ni cam boring jek nak keje. Why la ek? agaknya sebab mood nak cuti tu lagi banyak ..hihihi. time dok kat opis ni mula la berangan bagai2..! kalau la dapat menembak..erg..gian giler okeh.

oklah..nak sambung verify claim jap. Ginilah aku. Orang tu beranak aku kena buat. Orang tu beranak pun aku kena buat. Orang lain ada tapi akuuuuu jugak kena buat. Kononnya aku penah buat time orang tu beranak dua tahun yang lepas. Aci ek gitu? bila la aku ni pulak nak beranak?? :)

3 comments:

mc ta said...

intan nak beranak gak??..mabeles!!!..terus kan usaha..pasti berjaya..keh..keh..

Intanaziela said...

mc ta: mana maunye tak nak..dah 3 tahun mencuba dan terus mencuba..pray for me okeh.. :)

Mya said...

babe, aku dh add ko kt blog aku yer.. :D

Hidup ini penuh dengan dugaan, Tak ikut?
Penakut. Kalau ikut? eeii..eii..sukanya dia!!