Wednesday, June 13, 2012

Selamanya...Harimau Malaya


anak bujang saya ni ikut babah dia  pergi menonton perlawanan bola sepak Malaysia Vs Singapura.  Walaupun tak pernah jemu berkunjung ke Singapura, tapi saya tetap sokong Malaysia tau.  Selamanya Harimau Malaya.  Tengoklah Abang Hadif tu, walaupun penat ke sekolah pagi dan petang, tapi bila cakap nak ajak pi tengok bola seronoknya bukan main.  Ada dia cakap babah dia lambung bola macam Safee Sali? hahahahaa

2 comments:

Zana Md Nordin said...

wah....semangat dah ada tu..
bagus...he he he

kalau zana mmg idak ler..
tak suka tempat yg crowded and bising mcm tu sangat....
tp sesekali tu kira ok ler...

Intanaziela said...

zana: hiks...nak pupuk supaya dia minatkan bola zana...mama dia memang idak la kalau ke stadium tu, maklumlah ada 2 anak kecik lagi kat umah..memang intan tak suka expose anak pada tempat yang sesak dan bising buat masa ni hiks...

Hidup ini penuh dengan dugaan, Tak ikut?
Penakut. Kalau ikut? eeii..eii..sukanya dia!!