Sunday, January 27, 2013

Winter Sonata

Alhamdulillah selamat sampai ke Korea dan sambut anniversary yang ke 10. Sekejap sahaja sudah 10 tahun. Pandang muka hubby dan gelak. Rasa macam baru kawin aje walau anak dah 3. Hihihi. Semoga kasih kita sampai ke syurga.

Kali ni banyak dapat bergambar berdua. Selalunya bila bercuti sekeluarga gambar berdua memang payah nak ada.

Apa pun sangat2 merindui anak-anak tambahan pula kauthar demam. Maklumlah dia tak pernah tidur tanpa saya... Nanar saya jadinya... Lepas ni lagi 10 tahun baru saya tinggalkan anak-anak untuk anniversary trip rasanya. Terbayang-bayang wajah Abang Hadif, Raisa dan kauthar. Ohhh tak sabar nak balik Malaysia. Nak peluk anak-anak ketat-ketat.

Apa pun saya sangat menghargai percutian hanya saya dan hubby. Terasa macam baru-baru kawin sahaja. hahahha







No comments:

Hidup ini penuh dengan dugaan, Tak ikut?
Penakut. Kalau ikut? eeii..eii..sukanya dia!!