Thursday, March 27, 2008

A Journey of Mine!

Mula2 tu cuak jugak ler..maklumlah tak dapat gambaran sebenar tentang course yang bakal dihadiri. Tapi bila dah pi, minggle around dgn everybody, overall course ni memang la best. Walaupun door giftnya cuma seketul organizer dan sekaki payang.. besides mak dapat luck draw lagi tu..heheheh tapi knowledge yang disampaikan amatlah memuaskan hati. Kawan2 baru pun best..dari opis aku ni ada lagi dua orang yang pi.

Hari pertama tu, lepas habis course kami pi dinner kat Crown Mutiara Plaza Hotel, tapi sebelum tu hubby heret aku berjalan2 di Pavillion. Waduh..cam rasa berjalan kat Paris kaa..London kaa..
Pas tu barulah kami dinner. Time tu aku dah flat giler. Tak berapa lalu nak makan. Penat la katakan..tambahan pulak tengahari tu lunch kat Hotel Maya memang marvelous..

Hari Kedua aku kena balik naik public trasport. Pasalnya tak kan hubby nak pi mai pi mai amik aku kan..so balik la naik lrt, naik komuter..naik teksi. Punyalah lama dah tak naik public trasport, cam jakun je aku jadiknya. Puas la menghidu bau2 mat bangla yang baru sampai agaknya. Nasib baiklah kejap je dah sampai kat stesen batu 3. Hubby dan Hadif dah tunggu.

Dan, sama je macam semalam, aku keletihan. Harap2 esok dah ilang la letih, pasal tak sabar nak apply kan apa yang dipelajari semalam..ahaks... yo yoo aje ek?

soksek: Fikirkan boleh!

1 comment:

pB said...

Salam


pB pun dah lama tak naik public transport ni.
Rasanya kalau dari Kay EL nak ke Puchong naik bas , memang SESAT BARAT .......

Kursus ni kdg kdg , seronok tang bab makan tu jer
hi hi hi

Hidup ini penuh dengan dugaan, Tak ikut?
Penakut. Kalau ikut? eeii..eii..sukanya dia!!