Friday, March 14, 2008

Rindu


Semalam my mom balik kg, nak menjemput saudara mara...maklumlah, kenduri kawin my brother just around the corner. Yang sedih, anak bujang ku itu dibawa bersama..sebab tak de sama tak jaga, aku tak boleh cuti... hati aku ni cuak giler kena berpisah tido dgn anak ku itu, sepanjang hari aku asyik call mak je, tanya itu..make sure itu..sampai mak aku sound aku "macam la mak ni tak pernah beranak kecik!" hehehehhe


Hadif pulak, bila aku tanya..tak sedih ke nak tinggalkan mama, dia boleh cakap gini "mama jangan la sedih, esok hadif balik la..." huaaaaaaaaaa.

Dok citer dgn hubby (dia kat offshore sekarang nih), hubby kata aku kena belajar tinggalkan anak dgn opah ni, pasal next week, aku ada course kat Hotel Maya, KL; and time tu hubby nak aku tinggalkan anak dgn opah dia. Kira cam honeymoon la ye yang? aiiyak... Dah biasakan, mana je aku pergi aku akan heret anak aku. Seingat aku, hadif hanya akan berjauhan dgn aku time aku pi teambuilding. Kalau aku keluar berdua2an dgn hubby pun..mesti hati ni gelisah nak balik, ingat kat dia. Tapi kalau pi mana2 bawak dia, confirm aku dgn hubby stress...hehehhe mana taknya..ligat yang amats. Walau apa pun, dialah segalanya dalam hidup aku..dialah buah hati..dia la kawan gaduh..dialah semua. Huhuhu...bosannya kena dok sorang2...Rindu kat anak..rindu kat hubby...

soksek: kadang2 kita kena amik masa berdua dgn pasangan kita untuk eratkan lagi kasih sayang...(ayat hubby..aku pinjam..kekekekek)

No comments:

Hidup ini penuh dengan dugaan, Tak ikut?
Penakut. Kalau ikut? eeii..eii..sukanya dia!!