Thursday, March 6, 2008

My Boy

Hadif sekarang ni makin keletah. Naik lemas bila layan bergaduh dgn dia. Tapi dah dekat dua minggu che abang aku ni kena cirit birit. Dah dua tiga kali ke klinik. Ingatnya nak bawak jumpa ayah angkat dia kat SMC jugak lah. Sape ayah angkat dia? Dr. Tuuuiii lah.. (Dr. Zulkifli Ismail).
Anak teruna ku ini memang kamceng dengan babahnya. Mana tidaknya, dua minggu babah off duty, dua minggulah babah dan anak ni berkepit. Mandi pun dengan babah. Ha, semalam hubby nak balik offshore, hubby bagitau aku...anak mengomel kata mama tak baik sebab mama selalu marah anak. Heeheheh memang aku dan hadif selalu bergaduh. Selalu sungguh dia mencabar kewarasan aku dgn telatah dia. Tapi mak mana yang tak sayang anak, betul tak. Standard la bebelan2 manja... lagi pun mana boleh terlampau manjakan dia. Cukuplah babah dia je berlembut dengan dia. Tapi dalam lembut babah dia pun..sekali kena...adoilah...aku yang selalu bengang. Maklumlah..orang lelaki ni..tangannya Allah mak...besau...kalau mendebik..sakit!
Teringat pesan hubby, Jangan marah2 anak dia sangat...membuatkan aku tak sabar nak balik..nak jumpa Hadif. Sebenarnya kalau tak de babah dia..dia kamceng dengan aku. Manja je kalau nak mintak sesuatu. Tido pun sebantal. Cumanya kalau ada babah dia je dia ngada2.
Soksek: Sayangkan isteri tinggal2kan...sayangkan anak..tangan2kan...

1 comment:

Hadif Khawarizmi said...

Manj... tgk kat fireflyz utk 3 org 15hb may KT SBG dlm $270. kalu AA ada tiket rm9.99. decide faster.

Hidup ini penuh dengan dugaan, Tak ikut?
Penakut. Kalau ikut? eeii..eii..sukanya dia!!