Thursday, December 13, 2012

Aku Merindui Mu...ting tong!






Baru-baru ini ada baca blog seorang rakan blog yang bercuti ke Hong Kong.  Terus jadi rindu.  Rindu serindu-rindunya.  Rindunya pada Disneyland.  Biarlah ada orang cakap Hong Kong tak best, tapi pada saya, Hong Kong adalah best.  Saya bagitahu hubby, rupanya dia pun dah rindukan Hong Kong.  

Bila tengok jadual tahun depan, rasanya dah cukup padat nak masukkan Hong Kong dalam senarai.  Tak pe, ada masa nak menabung lagi.  Rasanya masa tu lagi best sebab Kauthar dah besar, dah boleh berlari sama-sama dengan Abang dan Kakak.  Kali ni nak masuk Disneyland 2 hari.  Yang itu mesti.  hahhaha.
Mudah-mudahan murah rezeki sampailah hajat nak bawa anak-anak bercuti sekali lagi ke Disneyland Hong Kong.  Hubby cakap dah memang kami ni jenis yang tak jemu pergi tempat yang sama berkali-kali. hiks

I Heart Kong Kong - eceh..tetiba la pulak...hahahaha.


1 comment:

kak nora said...

Seronoknye nak g Disneyland..kat Hong Kong lagi...sikit hari lagi tentu ada plk Disneyland kat Malaysia..Legoland dah ada..

Hidup ini penuh dengan dugaan, Tak ikut?
Penakut. Kalau ikut? eeii..eii..sukanya dia!!