Wednesday, December 5, 2012

Istanbul Aku Datang ... Bila?

Semalam hubby downloadkan "Istanbul Aku Datang".  Tersengih-sengih saya menonton sambil gelak-gelak.  Alahai...so sweet.  Saya tengok hubby pun tersengih-sengih jugak.  kan? kan? Cantik Istambul tu, kalau ada rezeki nak juga sampai ke sana, sambil bajet bercinta macam Lisa dan Beto. kah kah kah.


Semalam juga sempat ke D'Belaian Foot Reflexology dengan hubby.  Saja nak spend masa berdua.  Apa yang saya suka sebab kalau lelaki akan diurut oleh staff lelaki.  Kebanyakan spa yang saya survey kalau nak buat body massage staffnya wanita, eeii tak boleh la kan.  hahahaha.


Pagi ni, dah mula kalut balik dengan tiga orang budak tu.  Maklumlah babah dah naik offshore.  Yang Raisa kerjanya membuli abang dan adik aje.  kejap-kejap dengar abang menjerit.  Tak pun dengar Kauthar menangis.  Oh Raisa! hahahhaha.  geleng kepala mama dibuatnya.  Bila tanya kakak anak siapa, laju aje dia jawab "anak ashul."  Semalam kat kedai makan dah pecahkan gelas sebiji.  Nasiblah Bangla kat kedai tu memang peminat setia Raisa.  Bila Mama bising sebab bangla tu kasi gelas kaca, dia cakap "tak pa...tak paa... tak da hal..saya belanja..." ha ambik ko, kan dah terkorban gelas sebiji dek penangan Raisa. hahahah.


Dua tiga hari ni pula saya sibuk menyusun senarai nama untuk company trip.  Haish.sampai sakit-sakit kepala. Waktu-waktu macam ni mula la dok bayangkan kalau la dapat bercuti barang sehari dua...jangan haraplah di hujung tahun ni.  Mesti best!


2 comments:

niL said...

jgb luper nama saya skali!

Intanaziela said...

nily: macam mana nak eja nama? hahahah hahahha adoi lah...

Hidup ini penuh dengan dugaan, Tak ikut?
Penakut. Kalau ikut? eeii..eii..sukanya dia!!