Monday, January 14, 2008

di bulan...JANUARI

Internet kat umah kong. Leceh betul lah..nak up date blog kena amik masa kat opis. syyyy...jangan bagitau sesiapa tau!


Ni mula2 nak citer pasal Hadif's birthday calebration yang dibuat di Genius Aulad sehari selepas birthday dia. Pagi tu mama pun tergocoh2 ler mengangkut goodies pack untuk kawan2 hadif kat skul dia. Pass cake kat teacher dia pas tu tunggu kol 9 pg, baru celebrationnya bermula. Masa aku kat situ, selamba je dia sound "mama, jangan la duduk dalam kelas hadif, pergi la balik" adoilah...


ni gambar2 masa celebration tu...





yang bakal diraikan..




potong kek time...



makan time




Dengan kawan2 Hadif!


Bila tengok hadif mingle around dgn kawan2 dia...rasa sekejap je masa berlalu. Dah 4 tahun. Lagi sedih bila dia mai kat aku, pas tu cium perut aku...tanya "ada baby ke dalam perut mama nih? " hehehhe baby? dia tak tau banyak baby lemak kat dalam perut mama dia nih.


Ni cerita hari ni pulak


Brape haribulan hari ni weh? oh 14 Januari. So hari ni kiranya genap la umo aku ni sweet 19 yek? (harharhar..perasan giler) walaupun bila bertambah umo tu maksudnya makin tua, tapi tak la tua sangat kalau nak dibandingkan dgn orang yang dah tukar angka kat depan tu ke? kekekek


to hubby yang dah call pagi2 lagi dari offshore, thanks a lot. Thanks for you love, thanks for your kindness. Thanks sebab paham sangat dgn perangai isteri awak yang aneh ini. heheheh

to my family; mak, abah, kak yang...tima kasih sebab doakan along...


to all my friends yang wish happy birthday; ayu, atie, suei (tak pernah miss ingat birthday kak intan) kak shilla, che din...kak ziela, heda (siap kol lagi tu..tq ye heda) asmah kat JB, rosnah kat putrajaya, Zahrah..dan yang lain2 lagi la...ish ramai gak yang ingat birthday aku, mcm artis la pulak(perasan giler weh!)..heheheh tak lupa jugak, ..boss aku..(aku tau boss tak ingat pun birthday aku..che din yang kasi tau..tapi sebab wish aku..tq jugak la...) bila boss mcm nak tanya yang ke berapa, laju je aku jawab "yang ke 19 boss!" :)
ada soalan tadi: "apa perasaan sambut birthday suami tak de disini?"
jawapan: "dah biasa dah... walaupun hubby tak de disisi..hadiahnya dah ada kat sisi.. tak de lah gitu, ...acah je.. hehehe cukuplah dengan doa dari jauh.."
pendek kata, today is my great day. Pertambahan umur yang mengembirakan.. ye la... 2* just a number, right. Teringat soalan suami, apa azam sempena birthday kali ni..heheheh aku jawab "adalah, rahsia!" Tapi jauh disudut hati, mestilah mengharapkan agar panjang umur, (kalau mati cepat, awak kawin lain tak yang? kalau awak kawin lain..saya jadi hantu lah) murah rezeki, diberikan kebahagiaan yang berpanjangan disamping suami, anak dan keluarga tercinta, dan harap dapat kasi hadif baby tahun ni..amin...
soksek: Jangan membina kebahagiaan dari keruntuhan hati orang lain.

No comments:

Hidup ini penuh dengan dugaan, Tak ikut?
Penakut. Kalau ikut? eeii..eii..sukanya dia!!