Thursday, January 31, 2008

Wire me 'SO' not

We're finally connected to the Net at home wire-free... Semestinya hasil suami..beli alatan sendiri, pasang sendiri. Semalam dia sms aku, kononnya aku boleh layari internet kat bawah, sambil urut kaki pakai mesin OGAWA, tapi yang pasti..dia dok kat bawah aku dok kat bilik tengok spa-q. Cam tak best pulak. Mengurangkan komunikasi antara kami yang dah sedia kurang komunikasi. Boring tau dak!!!!
Hari ni kerja tak la banyak, tapi aku rasa mcm malas sangat2. Rasa cam nak tido lah, nak rehat la..lalalallalala... aci gitu? Boss busy dgn board paper, dan natijahnya..aku la yang ke hulu ke hilir menyediakan apa yang dia perlu. Cam nak tercabut kaki aku ni naik turun dari tingkat atas ke tingkat bawah...dgn size XL aku nih, aku nak tanya korang, agak2nya ada ke orang yang nak badan dia besar dgn rela hati? Mestilah tak nak kan? Jadi mulut tu janganlah celupar sangat nak mengata atau perli sana..perli sini. Aku doakan satu hari nanti badan dia akan lebih besar...lebih segala2nya... ha amik ko. Ingatlah sikit, doa orang yang teraniaya ni dimakbulkan Alllah.
apa pendapat korang, kalau orang menghina kejadian diri korang? Kadang2 aku peliklah manusia yang cakap main lepas jek..tapi hati dia nak kita nak kene jaga...
Feel like to be on 'Hiatus'.
Till then.
soksek: Aku ada masalah nak mengingati rakan skolah yang lama...puas aku recall, tapi tak berjaya, last sekali aku call zahrah, tanya... pun masih tak ingat. Betul la aku ni dah tua. Tak pun rakan aku tu dikategorikan dalam golongan kurang 'fofuler' itu pasallah aku tak leh nak ingat dia..tapi kira aku ni 'fofuler' la jugak kan..sebab..dia ingat lagi kat aku nih..wakakakakak

No comments:

Hidup ini penuh dengan dugaan, Tak ikut?
Penakut. Kalau ikut? eeii..eii..sukanya dia!!