Tuesday, March 10, 2009

Tag dari Sis Sue-i

1. List this rules on your blog
Udah.

2. Share 7 fact about you on your blog
- Saya sorang yang sangat kuat semangat. hihihi betul, tak tipu.
- Saya penyedih orangnya, mudah mengalirkan air mata kata tengok citer sedih kat tv. selalu kena gelak dgn hubby.
- Tak makan kari. Tak suka..tak suka...
- saya ni chubby orangnya. Sokong suei..tak suka guna pakai perkataan gemuk..kalau comel, tak pe.wakakakak
- dalam hidup saya, hubby dan hadif is my top priority.
- kalau marah, saya suka diam walaupun mulut saya ni sebenarnya bising. cam ne tu ek? kira kalau marah, dari seorang yang bising mulut terus kunci je mulut tu...hahahah
- Tak suka tido siang. Seboleh2nya elak dari tido siang, pasal kalau bangun dari tido tu mood boleh swing..huhuhu

3. Tell 6 unspectacular quirks of yours
- i hate number, kalau time sekolah tak sukat maths, dan sekarang, tak suka statistic..cam pening je, beza. sungguh dgn my hubby yang mesra number tuh!
- Kalau penat sangat, bercakap pun jadi tunggang langgang. Merapu je jadiknya..
- setakat ni, kehidupan alhamdulillah dipermudahkan. Alhamdulillah.
eh Suei, 6 tu banyak sangat le..cukup la 3 yek.wakakkaka

4. Tag 7 people at the end of your post by leaving their names as well as links to their blog
Please scroll down to know who I want to tag okeh..


5. Link the person who tagged you
Suei


6. Leave comment for each blogger you have tagged
saya tak mo tag orang la ek...kekkekeke

7. Fact about Intanaziela aka Mama Hadif
1. Suka yang simple2 jek
2. Kalau marah memang la mulut terkunci..tapi hati sakit.. cam ne ek...bila la nak pandai menjawab nih..kekkekeke
3. Kalau nak tido tu mesti nak kena goyang2 kaki..tabiat ni turun ke hadif...dia pun sama..hihihi
4. Sangat pemaaf org nya..:P

oklah, sekian tag yang sudah di jawab...adoi..suei..ada satu lagi utang, lepas ni ko jangan tag kak intan lagi eh...kalau nak tag pun tunggu lepas 3 bulan jugak..hihihi



No comments:

Hidup ini penuh dengan dugaan, Tak ikut?
Penakut. Kalau ikut? eeii..eii..sukanya dia!!