Monday, October 26, 2009

Good Luck Babah


Dear Yang,


Selamat menyiapkan paper work yang diberi

Semoga Allah permudahkan segara urusan babah

Semoga sentiasa sabar

Semoga tidak stress dan tidak sakit kepala

Semoga dapat siapkan dalam waktu yang diberikan

Dan, semoga berkat kesabaran babah itu

dapat menghasilkan tugasan yang terbaik.

Amin.


Dah dua hari hubby dok bercerita tentang kertas kerja yang dia perlu hantar utk kenaikan gred sebelum bulan 4 tahun depan. Rasa kasihan pun ada, rasa lucu pun ada. Kasihan kerana hubby saya bukannya jenis yang selalu mengadu tentang susah payah dia mencari rezeki, rasa lucu bila dia kata "rasa macam nak cabut kepala tanggal letak atas lantai". Maklum sahajalah, kerja2 teknikal, bukannya boleh main hentam menjawab soalan. Kalau selalu bila call hubby, suara cerita, gelak2...ni kalau cakap telefon, suara pun cam serabut...dan, laju je nak letak.

Came on babah...don't worry...you can do it ok.. mama dan hadif doakan yang terbaik dan semoga Allah permudahkan semua urusan babah... We love u so much.
psss: jangan stress tau, nanti cepat tua... not good...not good...

7 comments:

mamazana said...

gud kuck babah!

NORHAYATI BERAHIM said...

wish god luck to babah hadif..insya-ALLAH his will success..AMIN

shafahanz-iman said...

Good luck to the family.. kenaikan gred bermakna rezeki bertambah,... Amin..

Intanaziela said...

mama zana: tq...aku pun tumpang pening bila dia pening..hahahah

kak yatie: harap2nya begitulah...kesian tengok dia pening kak..

Shafahanz-Iman: rezeki hadif...amin..

aNIe said...

Intanaziel...semoga baba akan melalui segala dengan jayanya...

Ana said...

rezeki tuk adik baru hadif yg akan datang tue intan..hehehe..aminnn..

Intanaziela said...

kak anie: mudah-mudahan...bz benor suami intan tu kak anie...kesian nengoknya..hahahha

ana: ayak? adik? hahahaha tak de la ana, memang kalau nak naik gred kena completekan task..bukan naik pangkat, tapi naik gred...hahahah

Hidup ini penuh dengan dugaan, Tak ikut?
Penakut. Kalau ikut? eeii..eii..sukanya dia!!