Friday, March 6, 2009

Tag dari Ibu Hanna

RULES..

1. Take a photo of ur child's wardrobe/closet..inside n outside


2. Explain in detail, how do you arrange everything..
kalau dalam almari tu, saya gantung saje baju2 dia, senang nak pakai, tak berkedut. hiks. Kalau dalam drawer baju pakaian harian dia, lipat2 pas tu susun je dalam tu. Tingkat satu letak baju2 pakai hari siang, tingkat dua letak baju2 tido dia, tingkat 3 letak seluar jean dan angkatan dgnnya, tingkat 4 letak ler sepentot, stokin, sapu tangan dll.

3. What do you have on top of the wardrobe / closet?
nan ado apo2...

4. Where did you keep your baby's old clothes?
Ada 2 beg besar, 2 kotak kat dalam stor. Masa hadif baby, mama dia ni sangatlah taksub membeli baju, ada diantaranya pakai sekali dua sajor. Sangat membazir. Sila jangan tiru sebab anak2 kita ni membesar dgn sangat cepat. Mulanya ingat nak simpan utk adik hadif, akan tetapi, sampai hadif dah berumur 5 tahun ni, bayang adik pun tak de, so saya plan nak kasi kat cousin baru hadif. Ada juga yang dah pun di berikan pada adik alif dan adik widad (kazen dia gak). Kira yang ada ni koleksi yang mama dia sayang ler,(baby guess, poney collection..dll) tapi bila fikir2 balik nak simpan buat apa, kasi aje la kan..kalau ada rezeki ada baby lain nanti belilah yang lain.. huhuhu.

5. Nak tag mereka2 pulak yek..

1. Sue-mama maryam
2. Mama Apih
3. Jiran ku - Anna


Jangan marah yek...daaaa....(sampai melambai2 cara siti nurhaliza kihkihkih)

3 comments:

aku said...

intan

so...kemas!

ye la...naju anak laki
mana ade pelbagai sgt kalau nak banding ngan baju gugirl kan...?

sama la ngan farah
baju harian lipat
baju berjalan je gantung


hehhe
TAG FM aritu x buat lagi
tunggu no...

Su Hana said...

amboi dia..balas pantun (??) nampak..hahaha tenkiu tau..ok sy buat..insya-Allah senin kuar tagged ni...nak kena kemas blk maryam dl br leh tepek pic.. hahahaha

byk nyer bj hadif..sama mcm maryam.. x leh kata apa.. mmg teruja kan klu nak beli bj anak...klu intan ada anak pompuan lg la.. nak2 gaun..aduss rasa semua nak beli..

aNIe said...

Intanaziela...macam2 tag ye...heheheh

Hidup ini penuh dengan dugaan, Tak ikut?
Penakut. Kalau ikut? eeii..eii..sukanya dia!!