Friday, May 22, 2009

cerita cepat-cepat

Salam Hari Jumaat. Kalau dah Jumaat, jadiknya esok cuti..yihaa...esok nak pi kuantan, umah BIL. Sekarang PIL ada kat umah, semalam hubby jemput. Dan, esok nak singgah Pekan, nak melawat makcik yati aku yang accident dulu..ingat tak, aku pernah tulis pasal opah pahang aku yang meninggal dalam kemalangan jalanraya, dan makcik yati aku yang patah kaki tu? Sejak hari tu aku tak sempat lagi nak menjenguk makcik, jadi minta izin hubby nak singgah, since aku nak amik penapis bio-aura kat makcik utk kak shilla.

Hari ni hadif ada Party. Ada celebration teacher's day. Pakai baju party. Bawak food bagai. Happy je mamat tu. aku kasi can dia pakai sandle crocs dia. Sekali tadi, babah dia call, kata dia kelam kabut cari sandle dia..hahaha kes lupa pakai sandle lain la tu. Hadif...Hadif..

Petang ni ada swimming lesson. Aku tukarkan hadif gi session hari Jumaat. Tak ramai sangat orang. Kalau weekend, aduh..ramai giler..rasa macam kena kuak kepala2 orang lain kat dalam pool tu kalau nak berenang. hahaahha.

Ok, aku nak balik umah mak, hari ni parents in law dan hubby dan anak aku makan tengahari kat umah mak aku...kata kan besan..mestilah nak sambut tok besan datang kan...hiks...

ok bye!

4 comments:

Ana said...

intan x keje ke nie?? syoknyaa esok nk jalan2 ekk..hehehe

Intanaziela said...

ana: keje...hihihihi

Sya said...

Intan moga selamat dalam perjalanan

mama apih said...

Aku pun baca blog ko ni cepat-cepat...(berhati-hati di jalan raya,.... semoga anda selamat tiba, ucapan selamat bergembira dari avanza untuk honda....ucapan selamat bergembira dari avanza untuk honda...)...nyanyi macam lagu raya Eon... hehehe

Hidup ini penuh dengan dugaan, Tak ikut?
Penakut. Kalau ikut? eeii..eii..sukanya dia!!